Spouštímě svůj vlastní věrnostní program!

asdasd

 

Reklamační formulář

Reklamační formulář / oblečení

Doporučujeme vyplnit veškeré položky - může to zjednodušit a urychlit posouzení reklamace.

Prosíme připojit v rámci možností také doklad o koupi (fakturu).

ÚDAJE ZÁKAZNÍKA

INFORMACE TÝKAJÍCÍ SE PRODUKTU

ze předu
ze zadu
na straně Poškození šití-švu/rozpárání
Poškození zapínání
Poškozený zip/knoflík
Odbarvení/změna barvy
Poškozená/odtržená ozdoba
Změna vzhledu/vlastností po vyprání/vyčištění
a) odstranění vady (oprava)
b) výměna zboží za nový, stejný model
c) vrácení částky na účet (odstoupení od smlouvy)
d) snížení ceny (prosíme o stanovení navrhované výše slevy)

V případě vrácení financí společností modivo.cz, je vrácení realizováno stejným způsobem jaký byl použitý zákazníkem pro úhradu objednávky. Pokud jste objednali „na dobírku“ a přejete si vrátit částku na účet, laskavě prosíme o zaškrtnutí souhlasu a sdělení čísla Vašeho účtu (může to urychlit vrácení financí).

Souhlasím s vrácením financí na můj níže uvedený bankovní účet:

Reklamace bude posouzena v termínu do 30 dní od podání. Reklamované zboží prosíme odeslat na adresu:

  • MODIVO.CZ/MODIVO S.A., P.O.BOX 1 DEPO Liberec 70 46307 (pouze poštou)
  • MODIVO.CZ/MODIVO S.A., PPL depo 11, Americká 363 Liberec 46007 (zaslání kurýrní společností)

V případě dotazů ohledně reklamace prosíme o kontakt se zákaznickou linkou tel. +420 255 712 658; e-mail: reklamace@eobuv.cz.

Správcem Vašich osobních údajů je společnost MODIVO S.A. se sídlem v Zielonej Gorze (Polsko). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pro potřeby posouzení a vyřízení Vaší reklamace a také pro účely prokazování, obhajování a uplatňování případných právních nároků. Podrobné informace o zpracovávání Vašich osobních údajů a Vašich právech naleznete v záložce o ochraně osobních údajů na stránce www.modivo.cz/b/politika-soukromi#PKT01_4_3.

Byl jsem informován o tom, že prodejce po dvou bezúspěšných předchozích výzvách k převzetí reklamovaného zboží může rozhodnout o předání výrobku do úschovny na moje náklady nebo zacházet s výrobkem jiným způsobem, který umožní prodejci další bezproblémové fungování.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz