asdasd Reklamační formulář Reklamační formulář / oblečení Doporučujeme vyplnit veškeré položky - může to zjednodušit a urychlit posouzení reklamace. Prosíme připojit v rámci možností také doklad o koupi (fakturu). ÚDAJE ZÁKAZNÍKA Datum podání reklamace: Datum nákupu: Jméno a příjmení: Datum zjištění vady: Aktuální doručovací adresa: Cena a název produktu: Kontaktní telefonní číslo: Číslo objednávky: E-mail: Číslo daňového dokladu / faktury: INFORMACE TÝKAJÍCÍ SE PRODUKTU Zaškrtněte místo objevení se vady: ze předu ze zadu na straně Zvolte důvod reklamace: Poškození šití-švu/rozpárání Poškození zapínání Poškozený zip/knoflík Odbarvení/změna barvy Poškozená/odtržená ozdoba Změna vzhledu/vlastností po vyprání/vyčištění Jiný důvod (jaký?): Navrhovaný způsob řešení: a) odstranění vady (oprava) b) výměna zboží za nový, stejný model c) vrácení částky na účet (odstoupení od smlouvy) d) snížení ceny (prosíme o stanovení navrhované výše slevy) V případě vrácení financí společností modivo.cz, je vrácení realizováno stejným způsobem jaký byl použitý zákazníkem pro úhradu objednávky. Pokud jste objednali „na dobírku“ a přejete si vrátit částku na účet, laskavě prosíme o zaškrtnutí souhlasu a sdělení čísla Vašeho účtu (může to urychlit vrácení financí). Souhlasím s vrácením financí na můj níže uvedený bankovní účet: Číslo účtu: Reklamace bude posouzena v termínu do 30 dní od podání. Reklamované zboží prosíme odeslat na adresu: MODIVO.CZ/MODIVO S.A., P.O.BOX 1 DEPO Liberec 70 46307 (pouze poštou) MODIVO.CZ/MODIVO S.A., PPL depo 11, Americká 363 Liberec 46007 (zaslání kurýrní společností) V případě dotazů ohledně reklamace prosíme o kontakt se zákaznickou linkou tel. +420 255 712 658; e-mail: reklamace@eobuv.cz. Správcem Vašich osobních údajů je společnost MODIVO S.A. se sídlem v Zielonej Gorze (Polsko). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pro potřeby posouzení a vyřízení Vaší reklamace a také pro účely prokazování, obhajování a uplatňování případných právních nároků. Podrobné informace o zpracovávání Vašich osobních údajů a Vašich právech naleznete v záložce o ochraně osobních údajů na stránce www.modivo.cz/b/politika-soukromi#PKT01_4_3. Byl jsem informován o tom, že prodejce po dvou bezúspěšných předchozích výzvách k převzetí reklamovaného zboží může rozhodnout o předání výrobku do úschovny na moje náklady nebo zacházet s výrobkem jiným způsobem, který umožní prodejci další bezproblémové fungování. Datum a podpis zákazníka: Send